Påskafton

Hejhej alla glada! =)

Är allt bra med er? Jag mår bara bra iaf =P Såg att solen börjar ta sig fram mer nu så det kommer bli underbart att rida idag igen =P

Igår va jag ju hos Linda och vi kollade på film, pratade och hade jätte trevligt =) Vi kollade på nån lite udda men bra film, skriver mer om den sen ;P Vi kollade även på Jeff Dunham: Spark of Insanity =P Han är ju hur bra som helst och jag bara älskar Achmed the Dead Terrorist =P Jag skrattar alltid lika mycket när jag ser det där ;P


Sen strax innan 1 så drog vi till ånge för att hämta Lindas boy. Sen åkte vi hem till dom igen, kollade på Magiska systrar och pratade =P Sen tjugo i 3 så åkte jag hem. Kom i säng vid halv 4 och vaknade runt 9 idag, försökte sova en stund till men det gick inte så bra för mina syskon bara skriker och har sig hela tiden så vid 10 klev jag upp.

Det va en riktigt rolig kväll igår som vi bara måste göra om snart igen =P

Men nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka till Isa =P

Jag hoppas att ni får en bra påskafton! =)

GLAD PÅSK! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0