Sönda

Hejhej!

Just nu så är det väldigt fint väder så jag ska skynda mig att göra mig i ordning så jag hinner rida när det är så fint väder =P

Igår så va jag hemma en stund och pratade med mami, käkade och sådär =P Sen vid 9 ungefär så drog jag till Linda igen. Gav Isa mer mat och satte på na ett täcke för det är fortfarande lite kallt på nätterna.

Sen kollade vi på 2 filmer på tv, bra filmer båda 2 ;P Får skriva om dom nånting sen också. Va en väldigt trevlig kväll igen =) Och jag kom hem vid 2. Va hur dimmigt som helst då, det va knappt att man såg vägen ibland. Har varit så nästan varje gång jag har åkt hem från dom på kvällen eller mitt i natten.

Nee nu ska jag göra mig klar så jag kan åka nån gång ;P

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0