Sönda

Hejsan! =)

Har inte orkat sitta så mycket vid datan på 2 dar. Rätt skönt ibland att inte gö det.

Igår så red ju jag och Linda ut en sväng, och så red vi upp till ett ställe där vi kunde träna hästarna. Kan ju säga att det vart ett jobbigt pass för mig och Isa, men hon behövde det. Lite surt va det ju bara att hon tappade ena framskon, så nu måste jag få dit en hovslagare som kan slå på en ny.

Så idag blir det ingen ridning, utan det får ju vänta tills hon har en ny sko.

Idag har jag, Linda, Martin & Jessica varit på hundutställning i ånge. Erica ställde ju ut sin hund och så va även Elin där och ställde ut sin lilla söta chihuahua =P Va jätte roligt att träffa henne igen =) Det är ju nästan 2 år sen jag såg henne sist, på våran student, så det va verkligen super roligt =D Och det gick jätte bra för både Erica & Elin =)

Ja sen har jag la inte gjort nånting speciellt direkt =P Städat lite, diskat, eldat lite, kollat på tv och så ;P Mamma och dom andra ska komma hem på tisda kväll istället för ikväll, så det blir lugnt ett tag till =P

Nu ska jag fixa nånting att käka, är jätte hungrig =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0