Ben & Jerry's 'Wich

Tja!

Idag så följde jag me Linda & Martin till bräcke för Linda skulle på träning där me Bitter =) Det va en markarbets lektion och 2 ridlektioner. Så idag fick jag kliva upp 6.40 som vanligt. Bitter va iaf jätte duktig och det va riktigt skoj att kolla på dom och alla dom andra som red =P Nån gång så ska jag ta me Isa dit och träna för det är ju jätte bra.

Sen när jag kom hem så fick jag veta att Kim hade skadat sig lite, så då fick vi ringa till en sköterska i fränsta och åka dit. Sen har jag inte gjort så mycket idag. Vi har ju varit borta hela dan, sen när vi va tillbaka så visade Linda mig vart ena hagen ska vara och så. Och nu är jag hemma och väntar på att One Tree Hill ska börja =P

Idag så hittade jag Ben & Jerry's glassen som är ny =P Jag har kollat här hemma och i sundsvall på nån affär men har inte hittat den och så idag hitta jag den i bräcke. Snacka om att jag vart lycklig då ;P God va den också ;) B&J glass är den enda som jag kan äta som är choklad, för vanliga glasspaket och så med choklad smakar skit, fast jag klarar inte av att äta så mycket ändå för jag gillar inte det speciellt mycket och mår bara dåligt av de. Men B&J glass är godast! =) Synd bara att den ska vara så dyr, för en sån där liten burk käkar man ju upp nästan på en gång =P




Nee nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0