Sönda

Hejsan!

Usch i morse så va allt bara pyton. Vaknade vid 8, hade jätte ont i magen och ibland så vart det bara värre. Jag gick upp och käkade lite, tänkte att det kanske skulle gå över efter en stund men det gjorde det inte så jag tog en ipren. Gick och la mig igen, med benen så långt upp som möjligt för att försöka få bort smärtan. Va helt konstig i hövet också, kändes som om jag höll på att bli sjuk eller nåt. Sen lyckades jag somna och sov till 11. Hade inte ont i magen längre då som tur va, gick upp och gjorde lite nudelsoppa =P När jag hade käkat så kändes det mycket bättre =) Hade ju inte varit så skoj om jag hade blivit sjuk eller nåt nu när Isa ska komma idag.

Har inte gjort så mycket idag direkt. Pratat med Linda på msn och kollat på tv. Ska snart börja göra mig i ordning för man vet ju aldrig när pappa ringer och säger att vi kan komma. Han fyller ju år idag =P Men det är lite jobbigt att han aldrig kan säga en tid utan bara, jag ringer sen. Vore ju typiskt om han ska ringa då när Isa kommer och jag måste dit. Men men jag hoppas att han ringer vid 2.

Nu ska jag fortsätta att rensa min mail =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0