Tisda

God morgon!

Idag va det bara för mig att kliva upp 6.40 igen =/ Har praktik den här veckan och det känns ju lite kasst eftersom alla har lov nu. Är inte så roligt att kliva pp tidigt då och åka iväg på praktiken. Det är ju bara fritids hela den här veckan eftersom det är lov och jag undrar hur mycket barn det är där nu.

Igår va jag as trött. Somnade på soffan vid 10 och vaknade upp vid 11 igen. Klev upp då, gick ut och matade Em en sista gång, borstade tänderna, tvättade facet och slängde in Isas schabrak i tvättmaskinen för det va rätt skitigt. Och hon vart väldigt svettig när vi klättrade igår så halva schabraket va blött helt igenom, så det va väldigt äckligt så också. Och jag tror inte att den skulle ha torkat heller tills idag om jag hade låtit den bara hänga på tork, för det blir ju kallare på natten och då torkar inte grejerna riktigt. Så det va lika bra att ta hem och tvätta den. Jag ska köpa fler schabrak så man kan byta lite då och då.

Nee nu ska jag gå och borsta tänderna.

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0