Tisda

Good morning!

Allt bra me er? =) Här är det bara bra iaf, lite trött bara =P Men det blir ju så när man kommer i säng liten sent =P Men jag tog mig upp utan problem förut iaf. Är snart helt klar måste bara borsta tänderna och håret och mata Em sen kan jag gå till bussen ;P Jag gillar inte att åka buss men jag har inget val eftersom jag inte har råd att åka bil dit varje da, speciellt inte nu när jag har Isa som jag måste åka till varje dag. Så då får jag lov att åka buss med skrikande ungar och killar som inte vet vad lagom är när det gäller parfym och sånt.

Idag ska jag skritta ut en sväng med Isa =P Får se hur det går för hon kunde ju tydligen vara lite fjantig mot bilar också, inte bara skotrar. Men det går säkert bra ;P

Nu ska jag göra mig klar så att det är gjort =P

Ha en bra da! =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0