Torsda

God morgon!

Alltså snart går jag och gräver ner mig nånstans. Det snöar för fullt ute, hur deprimerande är inte de?! Nu när det äntligen började försvinna en hel del, ja då kommer det mer... Jag ska nog flytta utomlands på vintern så jag slipper snön..

Igår så red jag ut en sväng. Det va rätt blåsigt och kallt igår så jag drog över Isas fleecetäcke över sadeln och allt för hon fryser ju så lätt. Hon stod ju och skaka när jag skulle ta av na regntäcket. Lite dumt att hon är rakad när hon fryser så lätt. Men men hon får ju gå med täcke så länge det är kallt ute.

Hon va iaf väldigt duktig igår för hon gick förbi en snubbe som stod med en motorsåg och sågade ner träd väldigt nära vägen. Det låter ju rätt mycket och hon kan ju vara lite skraj för sånt men igår va hon helt lugn. Sen sprang det ut en hund på vägen som skällde lite på oss men Isa hon bara vände sig emot den och då vart den lite rädd och sprang tillbaka. Isa gillar ju hundar så hon ville ju hälsa på den =P

Nee nu ska jag göra mig klar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0