Underbart väder!

Det har varit helt underbart väder hela dan och är det fortfarande =P Vissa dagar känns det som om det är sommar ;) Jag ska snart gå ut och sätta mig och läsa och fixa ett fotbad, ska bli så skönt ;P Lite senare så ska jag åka och till Isa också, måste ju rida idag för jag red ju inte igår och jag kommer inte rida i morgon heller.

Har inte gjort så mycket idag direkt. Barnen har fått lyssna på en saga sen har dom fått ritat lite, lekt och sen har vi varit ute hela dan för det är ju så härligt väder =) På fritids va vi också ute hela tiden, för man kan ju inte sitta inne nu =P

Nee nu måste jag ut, vill inte sitta här inne längre ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0