090808

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag förutom att en jävla fluga har varit på mig hela natten så jag höll på att bli galen. Försökte mosa den flera gånger men den lilla skiten drog ju bara iväg hela tiden.

Igår så åkte jag och mami till vårat andra hus. Jag hann röja lite innan skiten la av. Sen åkte vi till hästarna och va där en liten stund. Tycker lite synd om dom nu när det är så varmt och dom inte kan gå in i sitt lilla hus för han som äger hagen har satt igen det för att dom har bitit så mycket på det. Vi vet ju vem den största boven är =P Det är ju inte så roligt direkt för det är ju ett gammalt timmerhus/lada eller vad man nu ska säga att det är som dom får ha som vindskydd och så ska dom bita sönder det. Dom älskar ju att stå där inne när det är varmt, så det är ju tråkigt att dom inte kan gö det längre. Nu får dom stå under en massa träd bara, är ju tur att dom har det.

Åkte en sväng gjorde vi också, kom hem strax efter halv 11. Låg och tittade lite på tv innan jag gick och la mig.

Nu ska jag fixa nånting att käka =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0