090819

God morgon!

Vaknade kvart i 9. Skönt att vakna tidigt för man hinner göra så mycket mer =P Fint väder är det idag också, så härligt! =D Har inte gjort så mycket än, städat lite åt Em, hängt upp massa tvätt ute och käkat lite. Ska vara duktigare idag och göra en massa saker som måste göras =P För igår låg jag ju bara och kollade på One Tree Hill ;P


Ska snart börja städa rummet och det lär la ta ett tag =P Får se hur lång tid det tar och vad jag ska göra efter det. Måste rida sen, jag och E hade tänkt klättra idag men nu när det är så fint väder så kommer det la bli lite för varmt nu på dan för att göra det. Så det får nog bli lite senare. Sen kanske mamis kompis Linda ska hjälpa mig lite med bilen. Måste få bort en rem till styrservon så att jag kan köra bort den till E så han får kolla på den. Det är 2 rör som går till styrservo snäckan som har gått sönder men det är ju så knöligt det där för man vet inte vad det är för storlek och sånt på dom så E får fixa det där. Dom delarna är tydligen rätt dyra så det här kommer ju bli jätte skoj...

Det är riktigt jobbigt att inte ha en egen bil för jag gillar inte att känna mig beroende av nån annan. Jag kan ju inte ta mamis bil när jag vill för hon behöver ju den också. Det är jobbigt att inte kunna åka när jag vill och sen så kan jag ju bara låna den 1 gång om dan. Hade varit skönt om Isa hade stått här i ljunga nu för det är riktigt frustrerande att inte kunna åka dit när jag vill och det är ju inte så nära heller så man måste ju ta bilen. Får hoppas att E kan laga min bil rätt fort så jag slipper vänta hur länge som helst.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska städa rummet ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0