090820

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag iaf =P Fast idag vaknade jag upp till dåligare väder igen, vilket inte är så skoj. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre under dan =P

Igår fick vi iväg min bil till E. Jag hoppas, hoppas verkligen att jag inte behöver vänta allt för länge på den för jag blir tokig när jag inte har min bil. Jag känner mig fast när jag inte kan ta mig nån stans när jag vill. Det är det dumma när man bor här uppe, man måste ha en bil för att kunna ta sig nån stans för det är alltid så långt till allt och åka buss kan man ju inte göra heller för dom går ju inte normalt här. Så jag hoppas att jag får tillbaka min pärla fort ;P

Lite senare så red jag & E =) Vi klättrade med hästarna så dom fick jobba lite mer igår =P Bara bra så dom bygger upp lite muskler för det behövs. Det va riktigt skönt att rida igår. Super fint väder, rätt varmt och ja hur härligt som helst =)


Nu ska jag läsa lite bloggar och fixa lite med musiken på min iPhone =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0