090830

Hej!

Det blev inget mer bloggande igår. För först så red jag med E och vi va ute ett bra tag. Det va så härligt att rida igår =) Vi fick bra väder och det är ju så mysit att rida runt i skogen på kvällen =) Jag kommer sakna våra turer i den underbara skogen. Dom va så lugna och snälla igår =)

Jag kom hem runt halv 10 och vid 10 fick jag köra Cassandra till ånge för hon skulle till en kompis. Kom hem nån gång innan 11 och va as trött. Käkade lite och tittade på tv men jag slocknade rätt fort i fåtöljen, och vaknade upp sen mitt i natten. Va inte så bekvämt att sova där direkt =P

Klev upp vid 9 igår. Åkte till fränsta vid 10 med mami för hon skulle handla lite och så. Och sen när vi kom hem så åkte jag och Bella till stan och handlade lite =P Träffade Erica & Linda där =P Köpte 3 tröjor, ett par strumpbyxor, nagellack, ljusgrejer till mamma och lite andra nödvändiga grejer. Visar bilder på det sen =P

Idag har jag inte gjort mycket än. Vaknade vid 9 men jag va as trött så jag sov 2 timmar till. Åkte till Tiger och släppte ut han =P Han vart lika glad idag som förra gången han fick gå ut, han kom som en raket till altandörren ;P Han är för söt =P Träffade en annan katt där också som passade på att käka lite av Tigers mat på altanen. 

Nu ska jag gå ut och klättra lite i äppelträdet ;P Tänkte plocka ner lite äpplen och nästan alla ska ju sitta så högt upp så man inte når dom. Så då får man klättra men det är ju skoj så ;P Hehe

Ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0