Hemma

Tja!

Kom hem runt 7 nån gång från stan. Har suttit och kollat på Harry Potter och Den Flammande Bägaren =P Fick lust att se den helt plötsligt bara ;P Jag gillar Potter, speciellt böckerna för dom är riktigt bra. Filmerna är också bra men jag blir alltid besviken på dom för dom tar ofta bort sånt som man själv tycker att dom borde ha med som är viktigt. Jag har ju kollat på Halvblodsprinsen på datan men jag hoppas att det inte va hela filmen för jag vart riktigt besviken på den för isåfall har dom tagit bort massa saker som måste och borde vara med för annars har dom inte gjort som det står i boken. Men det återstår att se..


Köpte 3 ringar i stan, visar dom i morgon för jag har inte tagit några kort på dom än =P

Har inte gjort så mycket mer idag direkt. Åkte till Isa förut i morse och satte på henne täcket för det är ju så pissigt väder hela tiden. Och knotten är ju framme fast att det regnar en del. Stora moln med knott och jag som trodde att dom höll sig borta när det regnade men tydligen inte då.

Funderar på om jag ska kolla på Twilight =P Tittade på den för ett tag sen men har bara inte skrivit om den =P Har kollat på flera filmer som jag inte har skrivit om än men jag tänkte gö det nån da nu ;P Finns så mycket bra filmer så det är ju inte klokt! Jag älskar filmer och kan sitta en hel dag och bara kolla på massa olika filmer =P Hur härligt som helst ju ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-16 @ 22:31:51
Postat av: Anonym

hej!

kan man inte få se lite mer bilder¨på hur du ser ut?

har följt din blogg nu ett tag men de är ju kul att se mer av din stil och vem det är som skriver? kram=)

2009-08-16 @ 22:33:31
Postat av: Michelle

Svar till anonym: Hej! Ja det ska la gå att fixa =P Är inte så bra på att få andra att ta bilder på mig men det ska jag försöka ändra på även fast att jag inte gillar att vara med på kort =P Det är ju alltid roligare när det finns massa kort att kolla på =)



Kram!

2009-08-16 @ 23:29:41
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: helen

hur långt hann du se? minns du det? ;P

2009-08-17 @ 15:45:25
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0