Hemma igen

Hej!

Kom hem vid 9. Har varit hos Isa =P Red på lite nya ställen idag så det vart lite roligare för oss ;P Red in bland träden på ett ställe för jag hörde att det kom nånting stort längre upp på vägen och den där vägen är ju inte så bred för oss och en lastbil med tanke på att Isa är rädd för dom och jag hade ingen lust att hoppa av så då gick vi in i skogen =P Där inne träffa vi på en tant med sin hund. Hörde först bara hur det knakade och sen såg jag massa päls, undrade först vad det va för djur men sen så såg jag att det va en hund ;P

Isa va så duktig när vi gick ner för en brantare backe. Hon brukar alltid vilja gå ner med lite högre fart men idag gick hon ner i lugnt tempo och använde bakdelen mer =P Jag brukar alltid stanna flera gånger i backar eftersom hon alltid ska ha så högt tempo och nu gick hon ner helt perfekt =P Och så gick hon lugnt hela vägen hem och hon som alltid brukar gasa då också. Men jag brukar alltid stanna lite då och då bara för att hon ska förstå att man ska ta det lugnt. Och det brukar bli bättre efter några gånger och idag va hon jätte duktig =)


Sen så står det massa kor med kalvar i en hage som det inte har stått några djur i tidigare. Så Isa vart lite små rädd när hon såg dom och kalvarna började springa iväg till sina mammor =P Men när vi kom förbi kalvarna och dom fattade att vi inte va farliga, så började dom springa efter oss vid staketet =P Dom va så otroligt söta! =) Sen vart Isa lite små rädd för en ko som stod vid staketet precis vid vägen =P Hon kolla lite konstigt på den när hon gick förbi ;P Hon som alltid vill hälsa på djuren som hon träffar =P

Nu ska jag fixa nånting att käka innan So You Think You Can Dance börjar =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

åh förnyelse av blogg, snyggt! ;P

2009-08-26 @ 07:35:20
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0