J*vla skit!

Jaha nu har min bil pajat... Så jävla typiskt! Jag och mami va på väg hem från hästarna och när jag skulle svänga vid golfbanan så började bilen låta och sen efter en liten bit så kände jag att den började bli lite svårstyrd. Så vi svängde in på ett ställe och stannade där. Jag hoppade ur och kollade under bilen och såg att det bara rann ut massa olja. Ringde pappa så han fick komma. Han fick köra hem min bil för den vart ju riktigt svår att styra, så jag fick ta hans. I morgon så ska vi lämna bilen hos en kompis till pappa och hoppas på att han kan fixa det och att det går rätt fort för jag måste ha bilen och har inte tid att vänta flera dagar. Jag har ju Isa som jag måste åka till och sen på månda ska jag jobba. Och jag kan ju inte ta mamis bil hela tiden för den behöver ju hon. Fan nu skulle Isa ha stått här i ljunga så jag inte hade behövt oroa mig över att inte kunna åka till henne. För då hade jag ju bara kunnat gå dit.

Gud va trött jag blir på sånt här.. När man verkligen behöver bilen, ja då går den sönder. Nog för att min bil är väldigt bra och den har ju bara gått sönder 2 gånger sen jag köpte han (ja det är en han =P) i början av 2007, så jag kan ju inte klaga över de. Men det är ju så typiskt att han ska gå sönder nu. Piss också..

Jag hoppas att K kan fixa det, att det inte tar för lång tid och att det inte är svin dyrt för så mycket pengar har jag inte.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mm men sen finns ju moppen den får du ju köra så då kan du köra den till Isa så oroa dig inte över bilen den kommer bli fixad :)

2009-08-14 @ 00:59:18
Postat av: helen

haha jag trodde bilen var en hon :(

röd och allt, som röda skor, eller rött nagellack

2009-08-14 @ 23:01:52
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0