091212

Tja!

Usch va trött jag har varit idag och grinig.. Gillar inte när jag blir så här trött för jag blir så lätt arg då, blä! I morgon ska jag försöka ta sovmorgon för det skulle verkligen behövas.

Har inte gjort så mycket idag. Kom hem lite sent i natt för vi va hos P. Så man kom i säng rätt sent. I morse åkte jag till stallet och gav hästarna vatten sen drog jag hem igen. Har suttit på FB, kollat på Män som hatar kvinnor, varit ute med hundarna, åkte till stallet igen för att mocka, fylla å vatten åt hästarna och fixa maten till Goody. Och nu sitter jag här vid datan igen. Funderar på om jag ska kolla på nån film lite senare, kanske går nån bra på tv. Måste kolla de nu =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

uh, män som hatar kvinnor är scary,

har du sett flickan som lekte med elden än?

2009-12-15 @ 00:05:50
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0