Hemma igen

Nu är jag hemma igen =P Vi har varit i stallet i typ 1,5 timme =P Kändes inte som det för tiden går ju alltid så fort. Linda fick hälsa på alla hästarna, kolla på stallet och så =P Tog in Goody också så hon fick se hur hennes kropp  ser ut. Janets dotter va med oss hela tiden, hon är ju så himla gullig =) Miloo va också där så Lincoln fick leka med brorsan lite ;P

Vi ska göra om ett rum i stallet till sadelkammare och igår städade vi ur hela rummet och tog ner ett bord och stolar dit. Idag så hämtade Janet, Jessica & Åsa lite grejer som vi ska ha där medans jag passade hundarna och A =) Kommer bli skit bra! Skönt att ha ett ställe där man kan gå in och sätta sig och fika, hänga upp blöta täcken som ska torka och så. Det kommer bli så mysigt =)

Ska åka dit lite senare och mocka & fixa maten. Funderar på om jag ska lägga mig på min spikmatta ett tag, har så satans ont i ryggen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni hade ett jättemysigt stall=) Kram Linda

2009-12-08 @ 20:51:22
URL: http://www.elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0