Dermalogica

Idag fick jag hem mitt paket innehållande Dermalogicas serie speciellt anpassad för oss med normal och oljig hy. Min hy har blivit hel konstig nu när det har varit kallt ett bra tag. I ansiktet så är jag lite oljig i pannan men annars är jag normal så men den är ändå lite konstig. Mina händer är as torra vilket dom inte brukar vara i vanliga fall, men det hör inte hit ;P

Det är viktigt att använda produkter som är anpassad efter sin egen hudtyp. Gör man inte det så blir det ju inte direkt bättre. Jag ska testa det här i en månad nu och jag hoppas att min hy blir bättre. Jag har hört att det här märket ska vara väldigt bra så jag hoppas att det fungerar för mig också =P Fick hem det fort också, för jag beställde det i fredags kväll och fick det idag =P Och jag beställde det ifrån DonnaBeauty.se.



Special cleansing gel, Multiactive toner, Skin prep scrub, Active moist, Lip treatment och Precleanse & Skin refining masque som inte är med på bild men det är små tester bara.

Rengör, exfoliera och återfukta huden dagligen med produkter avsedda att balansera talgproduktionen i T-zonen utan att torka ut huden i övriga ansiktet.

Flaskorna är det 50 ml i och dom andra är det 22 ml i om ni undrar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0