Hemma igen

Tjena!

Kom precis hem. Jag och mami har varit och tränat. Va skönt att sluta tidigt idag så man hann träna ett tag för hade jag slutat vid 4 så hade vi inte kunnat träna. Eller ja en kort stund, eftersom Isak ska på judo klockan 18.00 och vi måste ju äta mat innan dom åker. Så jag hoppas att jag kan få sluta 2 varje freda =P

Dagen har varit bra idag också =P Men ungarna va rätt stökiga av sig idag innan samlingar och så och även lite under. Lite jobbigt för vi fick säga åt dom flera gånger. Men det är ju småbarn så =P Andra dagen för den nya tjejen som kom igår. Går jätte bra för henne =) Sen fick jag träffa en annan tjej som går där men som har varit sjuk hela veckan. Så nu är det bara ett barn som jag inte har träffat än =P

Ska passa på att läsa lite bloggar innan maten ;P

Ciao!


Snygging! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0