Hemma

Hej!

Nu är jag hemma igen. Har inte varit hemma mycket idag sen jag drog i morse. Först så praktiserar jag ju till 16.00. Sen direkt efter så tränade jag och mami, handlade och åkte hem en stund. Va hemma typ 45 min, käkade och bytte om för sen åkte jag och lämnade Cassandra, Bella och en kompis till Bella i Erikslund och sen drog jag till Linda.

Vi red en sväng fast det va rätt kallt. Hästarna skötte sig bra idag och även igår när vi red =P Synd bara att det ska vara så kallt nu. Tycker det kan ta och bli varmare, iaf inte mer än 5 minus. Sån tur har man ju inte utan det ska ju vara över 20 minus =/ Hatar det.

Nee nu orkar jag inte skriva mer. Vart ett kort inlägg idag, men så blir det när man inte har tid ibland. Blir iaf bättre i morgon =P Nu ska jag käka lite och sen hoppa i säng. Vill inte lägga mig för sent, för då blir jag så satans trött i morgon.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0