Lörda

God morgon!

Klev upp vid halv 9 idag. Ska åka till Linda om en stund =P Idag är det mycket varmare ute, vilket är väldigt skönt eftersom vi inte behöver frysa =P Men bara för att det är varmare ute så är det grått och tråkigt ute. Men det är bättre att det är såhär än att det är mycket kallare och sol.

Va ju tråkigt att George åkte ut igår ifrån Let's Dance. Nog för att han inte va så bra igår men han är bättre. Jag förstår liksom inte hur Carl-Jan kan få vara kvar för han kan ju inte dansa över huvud taget. Det retar mig verkligen att dom som är as dåliga och verkligen inte kan dansa får vara kvar så jäkla länge.


Aja, nu ska jag göra mig klar så jag kan åka till Linda om en liten stund =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Var ni ute och red? Isf vart red ni? mötte två hästar idag när jag skulle till fränsta. Dom red mot slädjmuseet.

2009-02-21 @ 18:39:53
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/
Postat av: Anonym

SHIT LÄS VAD http://knowles.blogg.se TYCKER OM MAMMOR SOM BLOGGAR..

2009-02-21 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0