Månda

Tjena!

Kom hem för lite mer än 1 timme sen. Tog ut Mimmi det första jag gjorde eftersom mina syskon är väldigt dåliga på det. Sen har jag suttit och pratat med mami =P Och snart ska jag fixa nånting att käka.


Jag vart väldigt irriterad när jag kom hem och såg att ingen hade skottat idag, så det är fortfarande massa snö vid bilarna. Väldigt roligt.. Jag har ingen lust att behöva ta allt det där själv för det är väldigt jobbigt. Och sen har jag ju andra saker att göra nu när jag är hemma och har inte tid att stå där ute hela kvällen och skotta. Riktigt irriterande.


Idag har det varit väldigt lugnt, vi har bara haft typ 15-17 barn idag vilket är väldigt lite =P Men det va skönt ;P Väldigt snälla har dom varit idag, inte så bråkiga =P Fast det brukar dom inte va i vanliga fall heller direkt men idag va dom extra snälla ;P

Aja, nu måste jag ha käk =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha ja det tycker jag med, men jag måste ju vara här över alla hjärtans dag och se vad min pojkhalva planerar ;P vi får ta och ha one tree hill-kväll när jag kommer hem i alla fall!

2009-02-09 @ 21:04:58
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0