Onsda

Tja!

Kom hem för en liten stund sen. Jag hade tur och fick åka med en som jobbar på fritids =P Så jag slapp åka buss ;P

Det har gått bra idag =P Dom hade bad idag på idrotten, vilket dom tycker är as skoj =P Dom hoppar runt som galningar i vattnet ;)

Det är lite jobbigt när alla ungarna måste vara ute på lunchrasten för då är det ju förskolebarnen och barnen som går i 1:an och 2:an ute tillsammans och det blir alltid en massa bråk. Och sen när vi gick in så vart det ju bråk om vilka som skulle spela ett spel och hur många som skulle gö det, så det vart ett jäkla liv. Då va jag så less på allt jäkla bråk så jag röt i ordentligt, värre än förra gången, så att dom vart tystare så man kunde prata med dom. Jag är riktigt trött på att dom ska bråka om typ allt hela tiden. Och dom kan ju aldrig prata med varandra utan det blir bråk och skrik på en gång.

Sitter just nu och kollar på Miami Ink =P Har redan sett det här avsnittet som är, men vad gör det för jag älskar det programmet ;P


Ska läsa lite bloggar nu ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0