Onsda

Tjena!

Fan va irriterande det är när Blogg.se bara strular så man får sitta och skriva om det man redan har skrivit.

Kom iaf hem runt 6 nån gång. Jag & mami tränade efter att jag hade slutat. Va inte så jätte mycket folk idag vilket va skönt =P Skippade ridningen idag för jag känner att jag inte orkar. Är ju inte bra att göra för mycket heller så. Får se om jag åker dit en sväng i morgon, annars så får det bli på freda.

I morse så hade jag lust att bara slänga ut Knarpus genom fönstret för jag va så jäkla trött på han. Runt halv 6 så börja han krafsa som satan i kattlådan bra länge, sen gick han vidare till sina skålar och fortsatte där och se gick han till dörren gjorde samma sak där. Och så höll han på tills att jag klev upp kvart i 7. Blir så trött på han när han håller på sådär, för det spelar ingen roll om jag släpper ut han för han ska in lika fort igen. För annars sitter han där ute och skriker och håller på så man blir galen. Hatar när han håller på sådär.


Annars har det inte hänt så jätte mycket. Dagen har varit bra som vanligt ;P Fick iaf prata med rektorn idag, har varit väldigt svårt att få tag i na, men idag så fick jag prata med henne så nu ska jag få praktisera fram till sista april och nästa vecka har jag ledigt, vilket ska bli väldigt skönt =P Jag & Linda kan träna hästarna på dagarna, jag kan träna med mami och göra andra saker hemma som behöver göras.


Ska läsa lite bloggar nu och jag hoppas att det inte blir nåt strul nu för då vet jag inte va jag gör.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0