Onsda

Tja!

Kom hem nån gång efter 4. Fick åka med Linda hem, va väldigt snällt av na =P

Idag har la varit som alla andra dagar på förskolan =P Dom hade bad idag på idrotten, men jag badade inte utan gick runt vid kanten och höll koll på dom. Sen fick jag även vara med Mimmi på fritids för det va bara hon där med alla barnen, så jag hjälpte henne =P Fick stryka massa pärlplattor ;P Det är väldigt populärt och jag tror att dom gör det varje dag på fritids, för Linda har fått stryka en hel del, jag har gjort några och så är det andra som också har gjort det ;P Det är nästan alltid nån som börjar med det efter samlingen som vi har efter att dom har fikat. Bra att dom tycker det är skoj iaf =P

Sen har vi gjort armband och halsband idag =P Dom hade fått nya pärlor, så vi kunde inte låta bli, så jag, Linda och några barn satt med det en liten stund =P Och sen har vi la bara varit ute, och varit inne och lekt typ ;P

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har käkat några mackor och sen varit med Isak & Danne =P Och nu kollar jag på Las Vegas ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar medans det är reklam ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0