Skarpt läge

En kvinna misshandlas brutalt men lyckas fly med sina barn. Senare hittar några sotare liket av en död man i huset kvinnan flytt ifrån. När polisen hittar blod från kvinnan på brottsplatsen tar Martin Beck och hans kollegor upp jakten på den försvunna kvinnan och hennes barn. De får vet att kvinnan håller sig gömd men hon litar inte på polisen och vägrar att ge sig till känna. Samtidigt får Gunvald reda på en mörk hemlighet, om sin familj vilket påverkar hans arbete.

I rollerna: Peter Haber, Mikael Persbrandt, Marie Göranzon, Peter Hüttner, Ingvar Hirdwall. Regi: Harald Hamrell.


Nu är filmen slut och den här va ju as bra =P Har inte sett den förut, fattar inte varför men ja, det är ju roligare att kolla när man inte vet vad som händer iaf =P Väldigt bra va den och jag misstänker att jag kanske inte har sett dom andra heller, har inte så stor koll direkt. Men dom lär ju va lika bra, precis som alla andra Beck filmer ;P

Har inte gjort sådär jätte mycket idag heller =P Tränat lite, duschat, plockat undan lite i rummet, kollat på tv, suttit vid datan, läst, skrubbat ansiktet och haft en återfuktande ansiktsmask. Det är la typ det jag har gjort =P

Och nu är det dags för mig att borsta tänderna, mata Em och sen hoppa i säng. Ska ju upp tidigt i morgon eftersom min praktik börjar och lite pigg vill jag ju vara =P Så nu måste jag gå och lägga mig i tid så jag orkar leka med barnen hela dagarna ;P


Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0