Tisda

Tjena!

Kom hem vid 6. Jag och mami tränade vid 4 efter att jag hade slutat. Dags att komma igång med det igen nu när mamis rygg är bra igen. Skönt va det fast att jag inte kände för att träna idag =P

Idag va ungarna lite lugnare än igår =P Idag har vi la inte gjort nåt speciellt direkt. Varit på biblioteket och det tycker ju ungarna om =P Låna böcker och så ;P Även jag lånade en bok som jag ska läsa sen när jag är klar med den som jag läser nu. Några ungar fick hålla på med lera med mig, för det va vissa som inte hade gjort det förra veckan. Några har åkt skidor, och sen har dom bara lekt och så har vi varit ute.

Fick hem ett paket idag som jag beställde förra veckan =P Ni får se sen vad det är ;P

Nu ska jag läsa lite bloggar medans jag väntar på att maten ska bli klar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0