Torsda

Tja!

Kom hem vid 16.20 - 16.30. Jag vart så glad i morse när jag såg att det bara va runt 8 minus =P Det är så mycket bättre än 20 minus ;P Och sen har det bara blivit varmare under dan, så idag har det varit skönt att vara ute. Får hoppas att det blir lika varmt i morgon.

Blev ingen träning idag. Jag känner inte för att träna idag och så har jag fått lite ont i vänster öra och lite ont i halsen =/ Får hoppas att det går över fort, att det bara va idag liksom för jag har ingen lust att bli sjuk igen. Det räcker med att jag va sjuk hela december, så nu behöver jag inte bli sjuk på hela året tycker jag iaf =P

I morgon blir det träning iaf och det ska bli skönt att få träna tidigare =P Jag fick veta idag att jag skulle få sluta 2 i morgon istället för 4. Väldigt skönt när det är fredag för då är vi klar med träningen och allt och hemma runt 4 =P Och sen kan man slappna av ;) Jag ska ta det lugnt hela helgen =P

Nu ska jag gå och käka ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha verkligen ;P sen blir det träna träna träna,

sommaren kommer ju med snabb fart..



haha det snöade tokmycket här igår,

och det låg kvar nästan fleera timmar,

men nu är den bortblåst igen ;P

2009-02-05 @ 17:09:24
Postat av: helly

bra blogg.se tog bort mitt namn efter jag skrev min kommentar, skumt

2009-02-05 @ 17:10:06
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0