Tränat

Tja!

Kom hem för en stund sen. Jag och mami har tränat och idag va det jätte mycket folk på gymmet. Vi va 3 tjejer och typ 15-20 killar =P Sen på slutet så kom det 2 tjejer till. Jag förstår att det inte är så mycket tjejer som tränar för det här gymmet är jätte tråkigt, är la roligare för killar. Sen är det ju så litet så det finns ju inte så mycket grejer vilket är väldigt tråkigt. Men det vart lite träning iaf =P

Idag har ungarna på förskolan och upp till 5an tror jag det va, har haft lilla vasaloppet =P Sånt där är ju jätte roligt för dom =) Eftersom jag själv inte åker skidor så gick jag men 2 ungar som inte skulle åka skidor. Det va väldigt roligt =P
Sen har det bara varit lek inne och så som vanligt typ ;P

Nu ska jag läsa lite bloggar tills maten är klar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0