Andra Avenyn

Jag brukar aldrig kolla på det men idag gjorde jag det bara för att Cassandra skulle kolla på det här nere. Gud va bitchig den där bruden som har ungen är, Roxanna tror jag hon heter. Snacka om att hon va taskig mot pappan till barnet. Han vill hjälpa till och ha delad vårdnad, men den där bruden vill inte det utan vill bara ha en massa underhåll. Vilken jäkla brud. Hon ska va gla för att ungen har en pappa som vill hjälpa till. Nee usch för henne.

Sen den där andra bruden då som knäa Kim och sa att han hade smittat henne med sin bögsjukdom eller va hon nu sa. Hon är ju inte heller riktigt klok. Vore ju bra om hon tog reda på lite fakta innan hon springer och spöar han.

Aja, programmet är la rätt bra av det jag såg idag men jag har inte orkat följa det även fast min syrra och mami har gjort det. Jag håller mig till mina amerikanska program ;P


Kommentarer
Postat av: helly

äntligen michelle ;P

är ju det jag sagt, andra avenyn är asbra!

2009-01-21 @ 11:09:31
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0