Canada's Next Top Model


Jag har kollat på flera avsnitt av Top Model Canada. Jag tycker att dom brudarna som är med i såna här program är alltid så bitchiga. Snackar skit om varandra och så hela tiden, jag fattar inte hur dom orkar. Fast dom här är lite lugnare.

Sen tycker jag det är så taskigt när domarna säger till en tjej här att hennes höfter ser lite feta ut i en klänning. Som om inte hon hatar sin kropp redan bara för att hon har lite bredare höfter och alla ska ju vara så jäkla smala. Hon är skit snygg och behöver inte ens tänka på sina höfter för jag tycker inte att dom är så stora och dom passar hennes kropp jätte bra. Va iaf bra att en snubbe som tränade med dom sa att hennes höfter passar henne när dom stod där inför domarna.

Sen en annan tjej då som dom egentligen skulle förlänga håret på men så klippte dom det kortare än vad hon hade. Och först tyckte man att hon passa rätt bra i det, men sen när man såg na i långt hår så va hon 100 gånger snyggare. Fattar inte varför dom inte förlängde hennes hår, hon ser mer ut som en tjej med det en när hon har det korta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0