Duktiga dom va!

Jaha, va tycker ni om dom som är med i Let's Dance då? Morgan va ju helt klart bäst ikväll! =) Ja tyckte det va så roligt när han kom ut för då vart det verkligen dans =P Jätte härligt att se han =)


Magnus va ju också jätte duktig =) Trodde han skulle vara lite mer stel men han va ju så duktig! Hoppas han får vara kvar länge för jag vill se hur han utvecklas ;P


Laila va jätte duktig! Roligt att se henne dansa =P Hon kommer nog bli jätte duktig och jag hoppas att hon är kvar länge =) Jag gillar hennes klänning =P Fast jag hade velat att den skulle vara hel liksom men hon va skit snygg iaf ;P


Magdalena är ju hur duktig som helst hon också! När hon sa att hon inte har nån taktkänsla så vart jag lite rädd att hon inte skulle kunna dansa, men hon va ju hur duktig som helst! Och det va så fint, och hon va så himla vacker =) Daniel har gjort ett bra jobb ;)


Mojje är ju också jätte bra =P Och rolig ;P Alla dom här 5 kommer nog bli jätte duktiga! Jag hoppas att dom får vara kvar länge =P Det här är mina favoriter, för det är verkligen roligt att kolla på dom när dom dansar =P


Sen så hade jag hoppades jag på att Isabella skulle vara bra, men det gick inte så bra den här gången. Jag tycker mer att hon sprang runt och dansade inte riktigt. Får hoppas att hon blir bättre och bättre ju mer tiden går.

Orkar inte skriva om alla men vissa av dom andra va ju bra och vissa va ju as dåliga. Men alla blir la bättre med tiden. Får se hur det går för dom helt enkelt. Finns ju iaf 5 stycken som är riktigt bra =P

Kommentarer
Postat av: Kan Dee

åter tack för din kommentar! L är ganska stort, på bilden på min blogg är en medium. Jag skulle föreslå en medium, dom är prefekt lång och går ner lite över rumpan :) explosive linnerna tror jag tyvärr inte komma i samma linne som på bilderna.. linnet/toppen kommer förmodligen kanske bli en tisha istället då längre linnen/toppar inte fanns. mycket tråkigt! vi får se när explosive linnerna kommer ut, håll utkik! kram!!! :)

2009-01-09 @ 23:25:43
URL: http://kandyart.blogg.se/
Postat av: Ida

fin blogg, kram! =)

2009-01-09 @ 23:32:21
URL: http://iiidiiis.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Du sätter in 120 kr på mitt konto. 100 kr för tishan, och 20 kr för frakt. Jag skickar tishan så fort jag ser att pengarna är insatta på kontot. Ge mig din mail så kan jag skicka över kontonummret, och så du kan ge mig adressen dit jag ska skicka den. Jag blir oerhört glad av att du skriver så fint om det jag gör! Tusen tack snälla du! Kommentarer som dina gör verkligen min dag! KRAM!

2009-01-09 @ 23:35:16
URL: http://kandyart.blogg.se/
Postat av: alida norman

Hej trevlig blogg. om du vill veta om mittliv kolla på min blogg då. den är värld att läsa.

Hur är detmed dig då ?:)



alida.blogg.se

2009-01-09 @ 23:43:13
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: helly

ja, det ska jag absolut göra ;P

2009-01-10 @ 00:24:03
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Grinder

Jag röstade på Morgan, han är min absoluta favorit!

2009-01-11 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0