Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

Den mystiske Silversurfaren färdas genom universum och utplånar allt som kommer i hans väg. När han anländer till jorden hänger hela planetens framtid på Fantastiska fyran. Men för att ha en chans att besegra denna gudalika varelse måste de fyra superhjältarna ta hjälp av sin ärkefiende, Dr Doom.

I rollerna: Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Chris Evans, Michael Chiklis  Regi: Tim Story.

Den här filmen har jag roat mig med ikväll =P Jag har ju första filmen men 2an har jag aldrig sett så jag vart gla när jag såg att den gick på canal+ =P Jag gillar den här filmen =P Humor & Action, det gillar jag ;P Jag kan ju säga att jag skratta en hel del =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0