Hmm

Lite om Made in Sweden nu då.

Andreas tänker inte riktigt. Just det här med Kim, att han fixade musik och en annan kille som sjunger 3 av hans låtar utan att säga någonting till Kim. För Kim vill ju vara med så mycket som möjligt eftersom han skriver ju musik och då är det ju klart att han vill vara me så mycket som möjligt. Visst det är bra att han fixade dom där låtarna så att han får lyssna, men det är just det att han inte brydde sig om att säga någonting utan Laila & Anders som sa till han att Kim måste ju få veta. Och man såg ju på Kim direkt efter att Anders berättade det för han, att han inte va helt gla över det.

Jag tycker även att det är viktigt att musiken blir hans stil, för han är ju helt inne i det där och blir det inte "han" så tror inte jag att han kommer gö det lika bra. Och vem vill höra en artist som inte är helt nöjd med sin musik? Inte jag iaf. Sen så måste han ju självklart ta den hjälp han får eftersom Andreas kan ju det här men han borde tänka lite mer för det är inte Hollywood kändisar han jobbar med nu.

Jag gillar att Anders och även Laila är mer känsliga. Anders lyssnar mer på Kim och det tycker jag är viktigt. Janet, hon sjunger ju bara. Hon är ju inte så himla insatt i allt annat, så där är det ju mycket lättare för dom.

Ska bli intressant att se vad som händer nästa vecka. För den lilla snutten man fick se så drog ju Kim och Laila börjar gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0