I Will Dare

Jag har precis kollat på ett avsnitt av One Tree Hill, I Will Dare =P Det är ett av dom roligaste avsnitten =P Felix organiserar Dare Night eller Utmaningsnatten som det heter på svenska. Lucas får gå runt till olika affärer och lämna tillbaka kläderna som han har på sig som han har fått av Felix =P Snyggast är ju när han kutar runt i en bh och byxor ;P Nathan & Tim klär ut sig till flickscouter och försöker sälja kakor, dom är så söta i sina kjolar haha ;P Det ser så roligt ut när Keith ser dom 2 komma gåendes i dom kläderna ;P Det ser ut som om han inte tror sina ögon utan att han har sett i syne eller nåt ;P Händer massa andra roliga saker också men det där är några utav dom roligaste sakerna som händer =P Finns ingen härligare serie =P



Nu ska jag gå och tvätta bort min ansiktsmask och sen ska jag hoppa i säng =P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha lätt bästa avsnittet tror jag ;P

2009-01-16 @ 10:59:58
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0