Jobbiga Isak

Fy fan va trött jag är på Isak nu. Först så bråka han med mig, slog på mig hur länge som helst, hoppar på mig och kastar saker. Han sa att jag va en surpuppa och är det så konstigt när nån håller på och slår en och bara bråkar med en hela tiden. Jag blir skit förbannad och tar en sak av han som han tänker kasta på mig och kastar iväg den och han börjar böla för det. Sen hänger han en nasse eller ja 2 stycken på min data hela tiden så att jag inte ser någonting och jag kastar iväg dom flera gånger och han bara fortsätter. Sen nu så håller han på att terrorisera mami hela tiden så hon håller på att bli galen. Sånt här gör ju så att man själv inte direkt blir så sugen på att skaffa barn över huvud taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0