Lörda

Tjena!

Idag sov jag länge. Behövde sova ut lite eftersom att jag inte sov så många timmar igår. Har inte gjort så mycket än, bara käkat frukost typ =P Och nu sitter jag här och dricker grönt te med riven ingefära i.

Ja, Let's Dance igår då. Blondinbella åkte ut. Jag tycker inte att hon skulle ha åkt ut nu för det finns dom som är dåligare. Carl Jan & Elisabet är ju jätte dåliga och dom borde ha åkt ut före. Men svenska folket gillar tydligen att kolla på dom som absolut inte kan dansa. Nog för att Bella inte kan röra på sina ben så bra men hon va inte sämst.


Magnus va ju super duktig igår =P Herregud va han kan dansa ;P Och han trodde man ju först att han inte skulle kunna det eftersom han är så stor, men han är ju en av dom bästa och igår va han bäst =P Och Annika gör ett jätte bra jobb med han och gör verkligen dansnr som passar han =) Dom passar verkligen jätte bra ihop =P

Morgan va ju också hur duktig som helst igår. Fan asså, han kan verkligen röra på sig och dansar skit bra =P

Laila va as bra igår igen =P Roligt med hennes lyft =P

Sen så va ju Hasse mycket bättre igår =P Jag hoppas han fortsätter i samma stil för han kan nog bli rätt duktig och igår va han ju riktigt duktig =)

Magdalena är ju också duktig =P Hon och Daniel är så söta ;P

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0