Pilot

One Tree Hill säsong 1: Avsnitt 1

Nathan och Lucas är två unga män med väldigt lite gemensamt, men deras mörka hemlighet är att de delar samma far. Nathans är skolans basketstjärna medan Lucas är det enda barnet till en ensamstående mamma. Nu krockar deras liv när Lucas hamnar i Nathans basketlag och de måste tävla, inte bara om kontrollen över "the court" utan också om Nathans vackra flickvän Peyton.


Jag har börjat kolla på OTH från början igen =P Va ett tag sen jag gjorde det nu så idag kände jag att det är dags igen ;P Tänkte börja skriva lite om varje avsnitt, vad det handlar om och så. Så det kommer bli en hel del OTH men det får ni stå ut me ;P Jag gillar inte att Nathan är så elak här. Men det blir ju bra sen =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har 3 säsonger fan vill ha 4 och 5 också och 6 nären kommer :D

2009-01-16 @ 22:49:24
Postat av: Michelle

Förstår det, så underbar serie =P Ja säsong 6 vill jag också ha sen när den kommer ut =P Jag kommer köpa den direkt ;P

2009-01-16 @ 23:16:59
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0