Puckad

Ex-advokaten Frank Hopper är dumpad, arbetslös och inkvarterad i syrrans garage. Trots omgivningens krav lever han ett relativt sorglöst liv, och har inga direkta planer på att ta sig i kragen. Tills en dag då ett kreditkort dimper ned i brevlådan, och Frank får en snilleblixt! Han tar enorma lånoch satsar allt på ett kort för att uppfylla sin något udda dröm - att starta en kvinnlig hockeyliga! Katastrofen är ett faktum!

Kollade på filmen Puckad förut =P Den va rätt rolig ;P I början så tyckte jag att den va lite seg men sen så vart den rolig ;P Jag gillar mest komedi, vilket märks om man kollar bland mina filmer för jag har mest komedier =P Jag älskar när man får skratta sig igenom en hel film typ för då är man på så bra humör sen =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0