Så jäkla trött..

på mina syskon som alltid ska bråka.. Alltid är det nån utav dom som ska bråka, precis varje dag och då menar jag verkligen varje dag.. Det är alltid någonting varje dag och det är as jobbigt. Jag saknar min lägenhet i krokom så otroligt mycket för det va så skönt att bo själv. Jag fattar inte hur dom orkar bråka hela tiden och 2 utav dom håller på varje dag så man håller ju på att bli knäpp. Är inte speciellt roligt att man går runt och är arg väldigt ofta heller för jag gillar inte att vara arg, för vem gillar att vara det? Skulle jag få önska någonting som skulle slå in, då skulle jag önska att mina syskon slutade bråka och vart snälla. För allt bråk förstör familjen. Det är så jobbigt att man inte kan göra någonting åt det heller för dom fattar ju inte vad man säger åt dom. Och dom fattar absolut inte att dom förstör för hela familjen när dom alltid bråkar. Är så trött på det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0