Sängen nästa

Nu börjar klockan bli för mycket igen så det är lika bra att jag sliter mig ifrån datan nu och gör mig i ordning så att jag kan hoppa i säng sen =P Hade tänkt gå upp tidigt i morgon också så då kan det ju vara trevligt att va lite pigg ;P

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket direkt. Tränat, kollat på tv, läst lite, kört min ena syrra till berget eftersom en viss person är jävligt taskig. Hmm, tror inte att jag har gjort någonting mer direkt. Kanske har det men mitt minne är inte alltid det bästa =P

Aja, nu blir det sängen.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee

Ååh du måste vara lika stort fan av Christina som jag! Har ritat några bilder på Christina på min blogg! Jag vill helst inte vara en sådan där dryg bloggare som gör reklam, MEN, kolla gärna in mina teckningar och designs på min blogg! Ge gärna konstruktiv kritik! Kram

2009-01-08 @ 23:56:38
URL: http://kandyart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0