Satans rygg

Hej!

Ja inte har min rygg blivit bättre. Igår kväll så vart den värre och jag har inte kunnat sova i natt bara för att det gjorde så satans ont hur jag än låg. Slumra till nån gång men vaknade så fort jag bara flyttade nån kroppsdel 1 cm. Jäkligt irriterande. Lär la gå över snart som det gjorde förra gången men det är väldigt irriterande just nu.

Har bokat om min tid med T också eftersom jag knappt har sovit nånting och för att det gör så jäkla ont vad jag än gör. Så idag hade jag la tänkt ligga i soffan och sängen hela dan och hoppas på att det går över snart. Och jag som vill träna men det går ju inte. Ahh!

Har iaf pratat med rektorn för förskolan och så i fränsta om praktik där. Får hoppas att jag får vara där, för jag fick ju inte vara på det andra stället jag ville.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och försöka fixa nånting att käka.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0