Shoppingen







T-shirt från Cubus, 59 :- (rea)
Döskalle trosor från Cubus, 19 :- (rea)
Spetsstring från Cubus, 39 :-
Spetsstring från H&M, 59,50 :-
Spetstrosor från H&M, 59,50 :-
Ring från H&M, 39,50 :-
Airfreshener från Lagerhaus, 19 :-
Flirt & Hottie tuggummin från Lagerhaus, 29 :- /st
Little i - minttabletter från Lagerhaus, 25 :-

T-shirten hade ett band i ryggen som jag inte ville ha, därför det är såna där grejer på sidorna =P Men dom ska bort.

Det märks att jag gillar spetstrosor för det är typ det ändå jag köper nu för tiden =P Det är bara ibland som jag köper andra trosor. Jag gillar dom där ifrån Cubus, snygga och sköna =P Har några stycken nu i olika färger och jag kommer köpa flera ;P Sen dom från H&M är riktigt söta och dom kommer nog bli nya favoriter ;)

En lite större svart ring har jag velat ha ett tag och den från H&M gillade jag så idag fick den följa me hem =P

Sen dom där tuggummi burkarna och minttabletterna har jag velat ha jätte länge nu. Funderade förut om jag skulle beställa hem dom från en sida på internet men gorde det aldrig. Och idag när jag gick in på Lagerhaus så hittade jag dom där + att dom va mycket billigare där också =P Fattar inte varför jag inte har gått in där tidigare, finns ju massa roliga och fina saker där =) Dit kommer jag gå många gånger nu hehe =P

Den där airfreshener då, lite rolig den =P Passar rätt bra in på mig för även om jag inte har pms så kan jag ha ett sånt humör när jag kör bil =P För alla galningar ute i trafiken gör mig galen. För det finns så många människor som inte kan köra bil och som gör massa andra knäppa grejer. Då blir jag galen =P Jag har lite temperament. Så den där passa utmärkt i min bil ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0