Sönda

Hejsan!

Ja inatt så lyckades jag fastna framför en annan film som slutade efter 4 nån gång =P Det är farligt att kolla på tven när det börjar nån film, egentligen ska man bara gå och stänga av den då, fast det kan inte jag ;P Vaknade iaf vid 12 av att pappa ringde och sen va det ju lika bra att kliva upp =P

Idag är det 22 minus =/ Varför måste det vara så kallt? Jag vill gå på en promenad men det kan man ju inte gö nu för man fryser ju fan ihjäl.. Jag tycker de kan ta och bli varmare nu, typ 5 minus för då kan man ju vara ute iaf =P Jag längtar till sommaren, vilket jag alltid gör på vintern efter som jag hatar den här kalla, äckliga årstiden. Men just nu känns det som om sommaren är väääldigt långt bort.

Nu ska jag läsa lite bloggar för ovanlighetens skull haha =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0