Sova

Just nu sitter jag här med en ansiktsmask och kollar på tv =P Det är så skönt att skrubba ansiktet och sen lägga på en ansiktsmask =P Ska snart ta bort den och sen blir det sängen. Idag ska jag komma i säng vid 11, för jag behöver verkligen sova. Måste verkligen skärpa till mig när det gäller mina sovtider. Måste börja lägga mig senast 11 varje da förutom på helgerna då, så att jag verkligen får sova. För dom andra går ju upp rätt tidigt och det är inte så roligt att bli väckt när man inte har sovit så mycket som man borde.

Har kollat på flera avsnitt av One Tree Hill idag =P Gud va jag älskar den serien! ;P Jag har ju börjat om igen, så nu är det säsong 1 som gäller ett tag =P Så några inlägg om OTH kommer det bli i morgon ;P

Aja, nu är det bäst att jag gör mig i ordning och hoppar i säng sen så jag håller tiden ;P Hehe

Sleep tight!


Riktig snygging! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0