Sova snart (hoppas jag)

Min kära lillebror ska ju alltid duscha sent på kvällarna och så står han där inne i 100 år. Och klockan börjar ju ticka på och jag vill sova snart. Men så länge han är där inne så kan jag inte det eftersom jag har mina grejer där inne. Så jag kommer la få vänta hur länge som helst innan jag får komma in dit och tvätta facet och borsta tänderna. Har redan väntat i snart 1 timme. Ska upp tidigt i morgon för jag måste besikta bilen och jag hade tänkt åka upp tidigt för man vet ju aldrig hur många det är som ska gö det då.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Suttit vid datan, kollat på tv, läst lite, lyssnat på musik. Det är la typ det jag har gjort idag, bara slappat. Har legat i soffan nästan hela dan =P Skönt har det varit iaf ;P

Aja, Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee - Drawings & Designs

Svar: Jag med! Men hus överhuvudtaget är svindyrt i Portugal :(

2009-01-18 @ 23:57:39
URL: http://kandyart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0