Sova

Nu är klockan mycket igen som vanligt och jag har inte kommit i säng. Även fast jag inte sov så mycket i natt så är jag ändå inte så trött så att jag verkligen måste sova och då sitter jag uppe och gör annat även fast jag egentligen måste sova. Fattar inte varför.. Jag måste verkligen försöka ändra mina tider. Får tvinga upp mig tidigt i morgon så jag förhoppningsvis är as trött på kvällen så jag kommer i säng i normal tid.

Idag har jag la inte gjort sådär jätte mycket. Suttit vid datan, tränat lite för nu måste jag verkligen komma igång med det. Kollat på tv, läst lite och så bara. Är ju sviiin kallt ute idag så jag har inte varit ute speciellt mycket heller, bara då jag har gått ut till Em. Och henne tycker jag riktigt synd om nu. Kan inte vara härligt att sitta där ute i buren nu när det är över 20 minus =/ Idag har hon bäddat riktigt ordentligt. Hon har liksom gjort en grop och så har hon gjort som en mur runt med massa spån och hö. Hon är riktigt gullig när hon bäddar ner sig där =) Gav na ännu mer hö så hon kan bädda ännu mer. Måste köpa mer halm sen nästa gång jag åker till stan, för det är bättre om hon kan bädda i det och inte i massa hö som hon egentligen ska äta. Men nu är det slut så då måste hon ju få massa hö så hon kan gö det iaf.

Nu ska jag gå och tvätta facet och borsta tänderna och sen blir det raka vägen i säng =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0