Stan

Tjena!

Kom hem för en liten stund sen. Har varit i stan med Erica =P Väldigt trevligt =) Har köpt lite presenter till mami som snart fyller år och så köpte jag lite grejer till mig själv =P Visar sen för just nu laddar jag kamerabatterierna, ovanligt va? Haha =P

Innan vi åkte till stan så lämnade jag in min bil till E. Måste ju få handbromsen fixad så jag kan besikta om bilen. Och satan va halt det va idag. Slirade hur mycket som helst. Jag har inte haft nåt problem med det innan, att det har varit lite halt och så men idag så kunde jag knappt gasa utan att bilen började slira runt. Hatar verkligen när det blir plus grader för då kan det bli halt som satan och det blir ju inte roligare när det blir kallt igen heller.

Försökte även få tag på rektorn på Dannes skola idag eftersom jag ville prata med henne om praktik på förskolan där. Men självklart så svarade hon inte och ändå ringde jag flera gånger. Irriterande, och så fanns det ju inte nåt mobilnr till henne heller. Får hoppas på att hon är där i morgon bitti så jag kan prata med na.

Nu ska jag läsa lite bloggar medans jag väntar på batterierna ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0