Torsda

Hej!

Det känns som om det är fredag idag med det är det ju inte =P

Klev upp innan 8 idag för att jag och mami skulle träna tidigt idag. Jag va as trött men det gick fort över när vi kom till gymmet =P Idag va det ungar där när vi kom dit som hade idrott, men efter ett tag så vart jag och mami själva och det va riktigt skönt ;P Sen på hemvägen så handlade vi lite. Jag köpte mer avokado som jag typ är beroende av ;) Och så köpte jag keso, räkor, kesella och så.

Och nu sitter jag här och käkar knäckemackor med mosad avokado, keso, räkor och vitlök ihop blandat =P Riktigt gott ;) Har blivit beroende av att ha de på mackan hehe =P Men det är ju så gott så jag bara måste ha det =P

Ska läsa lite bloggar nu =P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0